söndag 16 januari 2011

Miss i nassa

Boom bam baby... fasen, vilken film är det från nu igen...? JO! Kejsarens nys stil måste det vara! Just det..

Nej, men om man skulle lägga sig kanske, jag ändrade min tvättid från 12-16 till 07-12, eftersom jag tanklöst gjorde upp planer med folk om att steppa klockan ett på skolan, och jag måste tvätta lite, och vill även hinna en promenad runt sjön innan, så atteh... Tidigt purrning, och klockan är halv två. Smart där. Tur att det är söndag, och då lär jag ju vara fett trött på kvällen = jag lägger mig tidigt = är utsövd på måndag morgon! Sicken plan!

Shit, jag är fett mätt! Men vad tusan, har bara ätit nötter och russin, och knappt halva chokladkakan. Gött, min kapacitet har helt klart minskat, och tur är väl det.

Nej, nu skuttar jag i säng, och skuttar upp lika glad imorgon för att tvätta, kul!

Natti & fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar