torsdag 6 januari 2011

"Vi är bland kossor!!"

Haha, den sköna kommentaren kom från Lisa när vi under våran långpromenad plötsligt stod i en kohage... mycket spännande! Vi hade tagit ett varv runt den fina sjön, och pulsat i tokdjup snö, och helt plötsligt stod vi i en hage med massa Highland Cattle-kossor.

Ja, för att återgå till gårdagen, sekunden efter att jag bloggat slängde jag på mig ytterkläderna och cyklade som en dåre till skolan. Älskade skola! Och när jag kom innanför dörren stod Helena där! Så vi pratade en stund och hon sa att Lisa också var i skolan så jag skuttade iväg och hittade henne, Gud vad glad jag blev! Vi bestämde oss för att laga tacos hemma hos mig senare på kvällen, men tji fick vi för Olof Nils stängde SEX, 18.00, igår... Trettonafton... tänkte väl inte vi på.
Såååå det fick bli pizza/kycklingrulle från Laguna, och det var inte heller helt fel! Och så drack vi glögg och pratade och hade det mysigt hela kvällen.

Och idag gick vi alltså långpromenad, sen handlade vi och nnu sitter jag i mitt lilla kök och har just kokat spaghetti och till det har jag pesto och soltorkade tomater.. MUMS!

När maten är intagen blir det evetuellt en tur till skolan för att dansa, härligt! Vi ser hur det blir!

Pax vobiscum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar