söndag 9 januari 2011

Skola imorgon??!!

Vad i hela Hälsingland hände med tre veckors jullov? Vart tog dom vägen?!
Dock INTE mig emot, jag har ju saknat folk som en dåre och längtat som en gnu efter att få träffa dessa, så jag är glad som en lärka, om än förvirrad för det går så fort i svängarna, haha!
Får bli ett snabbt litet inlägg för jag skall lägga mig så fort jag bara kan.
Idag var jag enormt seg på att gå upp, var så infernaliskt trött, men tilslut gick det. På eftermiddagen blev det stepp på skolan med Sandra och Mosse, det var väldigt roligt och skönt att känna att det fortfarande sitter i fötterna, tur!
Väl hemma igen gjorde jag en broccolipaj, badade, slängde sopor och färgade ögonfransarna. Produktiv dag får jag allt säga! Har hunnit med några ER-avsnitt också, mumma!

Nej, vet nån vad, nu borde jag lägga mig så jag är pigg imorgon när jag ääääntligen får träffa mina älskade människor igen, och det vankas först Bodyjam med Jonna, sen street med en tidigare elev, och eftermiddagen bestod nog mest av självstudier/samtal med Rickard. Najs dag!

God natt alla där ute!

Fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar