tisdag 15 februari 2011

Alla hjärtans dag, så var det ja...

Mm... ja, detta var också en dag. SHIT vad dåligt jag mått stundtals, BLÄ!! Kan inte minnas att jag någonsin haft sån här feber och mojs, så länge?! Och fruktansvärt jobbigt hosta och tjocka luftrör. Isch.

Jaja, utöver dåligtmåendet har det varit en bra dag, vi fixade klart hela Kristina och körde igenom ett par gånger, så även Löss och jag ÄLSKAR den scenen. Och jag älskar Vildgräs. Och överheten, för det är så mysigt när jag och Kristina liksom försonas, hallego! Och så var en man från en internettidning på besök, och han intervjuade mig litegrann och tog massa bilder när vi körde genomdrag, kul!

På kvällspasset körde vi som sagt EFX, men då kände jag att min kropp fått nog, så jag satt i själva dansdelarna, sen var jag med och gjorde det nya som liksom inte var så "flängigt" (om man nu kan kalla vår underbara balettdel flängig, men ni fattar vad jag menar). Och jag får göra ett lyft!! Eller alltså, jag får bli lyft!! Av Chris, shit vad kul, har alltid velat bli lyft. Jag är glad!

Nej, nu borde jag verkligen sova, hade svårt att varva ner när jag väl kommit hem, käkade nudlar, gjorde sallad, diskade, badade och har nu käkat glass och kollat lite på Gilmore Girls. Och lyssnat på musik, såklart. Martinas. Såklart. Mitt livselixir.

Nu: kudden!

Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar