fredag 25 februari 2011

Hässleholm at last!

Äntligen fick jag tummen ur och åkte till Hässleholm!
Jag skulle ju åkt redan igår, men jag var så trött och hängig att jag inte orkade, och när jag vaknade idag tänkte jag "äh, jag kan åka på lördag" MEN så såg jag på Fejjan att Mosse skulle åka in, så jag hängde på honom och tur var väl det, annars hade det aldrig blivit av. Min trötthet får självdiciplinen att fladdra ut genom fönstret.
Hur som helst, det blev många och braiga fynd! Prio ett var ju en ny tjocktröja att trycka skolans tryck på, eftersom min förra inte sitter bra alls.
Lyckligtvis hittade jag en perfekt, vit och fin och stor och gosig, så jag slog till direkt. Sen blev det en tur till HM och där fyndade jag en jättesöt ljusgrön t-shirt och två linnen, ett mörkare grönt och ett i samma ljusa nyans som tröjan, supergulligt! Provade även en jättesöt klänning, men den kändes sådär så jag får tänka på det ett tag. Blev även en rengöringskräm från Loréal, den som jag köpte till Höstshowen som jag tycker så mycket om.
Fick även köpt ett par hudfärgade hotpants, zinktabletter och ett coverstick från Apoteket. Skönt att få saker och ting gjorda!
MEN jag är så löjligt trött. Skall dock försöka ignorera detta för ikväll blir det först bastu, och sen filmkväll hemma hos Eva och Lisa, mys! Det blir premiär i skolans bastu för min del, gött!

Åh, just det, jag fick ett parfymprov också, min nya besatthet är Dolce Gabbanas "Light Blue", har varit nära flera gånger tidigare att falla för den, men nu är det kört, I LOVE it... Så citrusig och.. MUMS helt enkelt. Man kan ju alltid önska sig i födelsedagspresent, det är snart dags!

Förresten, när jag och Mosse var på Life-butiken för att kolla in zink, så frågade jag vad skillnaden var för det fanns typ fyra olika burkar, och då förklarade damen i kassan att det var antalet gram zink i tabletterna som var olika, och den burken jag hade i handen hade mest och då frågade jag "vilken tror du jag bör börja med?" och då sa hon "när jag ser på dig så tycker jag den du har där, med mest zink". Då dog jag lite och kände bara "ja, fint, jag vet att jag har finnar God damn it, don't rub it in".
Jag vet att hon menade väl, men shit alltså.. ville bara dra en påse över huvudet just då, även om jag samtidigt var lite road och tyckte det var ballt att hon liksom talade ur skägget, inget hymlande där inte! Jaja, nu hoppas vi att zinket får skiten att försvinna, vill ha tillbaka min rosenhy. Knäppt ändå att finnar kan drabba en såhär sent.

Hur som haver, nu får jag strax göra mig i ordning och cykla till skolan, mys!

Pax vobiscum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar