onsdag 2 februari 2011

Christ the lord....

Sitter i skolan, är sååå trött i huvudet att jag ser ut som en idiot, hoppas ingen försöker säga nåt viktigt till mig för då blir det problem, haha!

Igår var det ju bara dans som gällde, idag var det SÅNG! Vi har övat in kör till Överheten, Vi öppnar alla grindar, Lilla Skara och I feel pretty (iaf vi fem som skall köra den sistnämnda)
Lyckligtvis är jag ju väldigt bekant med Duvemåla-låtarna, vilket var skönt, men jag fick stämmor jag aldrig sjungit så det var kul med utmaning, och så fick man ju tänka till lite extra, eftersom jag är så van vid melodistämma (oftast) eftersom jag lyssnat så mycket.
I feel pretty var knepig, men jag känner att om jag bara får sitta själv och bena ut det så fixar det sig snart.

Gaaah, borde inte skriva nu egentligen, är såå borta verkligen... Har glömt bort om det var nåt särskilt jag skulle skriva om, eller om jag gjorde det bara för att...

Jaja, hej så länge!

Pax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar