onsdag 16 februari 2011

Ljussättning

Ja käre barn, intensiva dagar!
Idag började ljussättningen, EFX var först ut och det var första gången jag "var med" på riktigt sen vi fick vår lilla balettdel, det var kul och gick sådär, det är ju så hysteriskt mycket folk på scen som man skall akta sig för/dom skall akta sig osv. Gytter, myller. Kul. SNYGGT ljus. Grym musik och dans. Gåshud. Big time.

Yes, sen har det flutit på, Duvemåla tog ungefär hundra år men blev nog jäkligt bra och kul hade vi, Spring har gjorts och jag sitter nu och väntar på körnumret i West Side Story där jag är med. Sen är vi klara för idag.

Igår var jag, Emilia och några till kvar till 02.30. Vi satt i systugan och hade apmysigt, sydde och pratade. Jag gillar't! Kom i säng fyra i morse, så har varit sådär aptrött fast ändå inte idag. Rätt skum kombination.

How ever, nu sen Duvemåla blev klar har jag sytt mina paljettbenvärmare och övat Löss med Rikard och Sandra, jäkligt kul att få vara så arg.

På hälsofronten intet nytt. Typ. Jag har ont i halsen nästan hela tiden, hosta och "tjockhet" i övre luftvägarna. Dock tror jag febern hållit sig borta idag, vilket var skönt för jag har inte varit lika mosig i hjärnan idag.

Nej, nu går jag in i salongen så jag har koll på vad som händer.

Pax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar