tisdag 8 februari 2011

"Like a hurricane..."

Ja, sannerligen, inte bara första orden i "A little fall", utan även väderförhållandet i Bjärnum just nu, JÄKLAR vad det blåser! Har legat vaken delar av natten för att vinden DÅNAT utanför, även om man kunde få för sig att stormen härbärgerade i mitt sovrum. Vaknade vid ett tillfälle och fann att katten låg alldeles bredvid mitt huvud, hon var nog rädd hela natten för varje gång jag vaknade kollade jag mot mattan där hon brukar ligga, men ingen mörk skugga låg där, så förmodligen tryckte hon under fåtöljen... lilla pisse...

Well, sitter nu i skolan och laddar upp med musik, jag har praktiskt arbete hela dagen vilket jag är SÅ glad för, äntligen lite tid att repetera för sig själv. Skönt.

Yes, lika bra att kicka igång dagen!

Pax vobiscum!



En annan blåsig dag, Koster 2007

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar