lördag 26 februari 2011

"Jesus, Mary, Joseph and a camel!"

Som Lorelai Gilmore skulle ha sagt, haha!

Käre barn, JÖSSES vad hungrig jag är!! Jag minns inte ens sist jag kände hunger, vi snackar alltså veckor/månader, men idag känns det som jag inte ätit på ett år, JÄKLAR vad det suger i magsäcken! Gött! Jag gillar att känna hunger, en kort stund, för det känns som det står rätt till då.

Hur som helst, jag har varit i skolan hela kvällen från typ runt fem till strax efter åtta, det blev dans, dans och åter dans. Och stretch. Det var fett kul, och efteråt (när jag av ett infall gjort dansuppvärmningen för andra gången) tog jag mig en rejäl stund i bastun/duschen. Med hårinpackning, ansiktsmask och rubbet. GUD så skönt! Och att ansiktsmasken heter "Chocolate mud mask" gör ju inte saken sämre, det var som att kleta på sig såndär nötcreme på påse, luktade gudomligt!! Så där satt jag i värmen tills masken började rinna ner för halsen och ner på magen, höhö. Mycket skön stund!

Shit, jag är helt slut i hela kroppen, sådär darrig och seg, benen var enormt tunga när jag i motvind cyklade hem. Gjorde även en planka idag igen, SHIIIIT vad trött jag blir i ryggen! Känner redan hur det stelnar.

Nej, nu skall jag käka upp dom sista pannkakorna, jag skall nämligen lägga godis osv på hyllan ett tag, känner att jag behöver en sån period nu, så jag får äta upp allt idag, sen blir det frukt, nötter och, när det kniper, mörk choklad. MUMS! Shit, jag är jättesugen på den där nyttiga varianten nu, gött!
Alltså serri, jag undrar om zinket kan börja verka på ett dygn, jag har varit ett jäkla energiknippe hela dagen idag, och så jäkla glad! Underbart, hoppas att detta får hålla i sig!
Nu: pannkakor, sen tvätta, städa, sjunga hela kvällen, gillar't!

Fridens liljor från en oerhört skuttig, kvittrig Kajsa!

Masken på, gött mos!

Inne i bastun, ännu göttigare mos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar