onsdag 23 februari 2011

Drömmar och träningsvärk.

Wow, i natt var det vitt skiljda drömmar. Först drömde jag om Helen Sjöholm, hon hade skrivit brev till mig, men sen träffades vi helt plötsligt och pratade som gamla bekanta.
Sen drömde jag om en underbart vacker häst, och det verkar som att Jenny i min nuvarande klass ägde den, och jag pussade på denna hästs mule sååå många gånger i drömmen och Guud så len och gossig den var. Så nu längtar jag tokmycket efter att rida.

Jepp, och gårdagens dans/träningspass resulterade i att jag har träningsvärk i precis hela överkroppen, i alla fall i sidor och rygg, magen känns inte än, quite a dissapointment, men det ändrar vi på idag! Funderar på att cykla till skolan ganska snart och köra, har lite abstinens.
AJ! Fan, jag har visst träningsvärk i fotlederna också?! Hmm, jaja, all träningsvärk är uppskattad!

Ja, nu pyser jag iväg, så kommer jag kanske hem ganska tidigt också. Åh, kanske ska man se Eclipse ikväll? Det var ju väldigt längesen...

Pax vobiscum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar