fredag 4 februari 2011

Keep it SIMPLE sweetheart...

Shit. Nu är det mycket. Har egentligen inget att skriva, för det är för mycket som fyller mitt huvud. Att ha konstant panikångest är fan inte kul. Det var så jävla länge sen sist att jag glömt hur jävla pissigt det är. Jag vill ju bara andas?!

Nu skall jag ta mig ett bad och se om det lugnar ner sig, sen skall jag MYSA! Inte oroa mig. För jag har inget att oroa mig för?!

Jag får gråtattacker hela tiden. Helt plötsligt kommer det bara en paniksnyftning, antingen fortsätter det, eller så slutar det där. Med en snyftning? Out of the blue. Egentligen vill jag bara gråta tills lungorna spricker, så jag slipper krånglet med att andas.

Nej. Bad. Glädje. Kom igen nu! You can do it! Don't worry, be happy!!

Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar