söndag 13 februari 2011

Tösa lär sig...

Minsann, har man inte gått och fattat lite av det här med att ta hand om sig själv? Lyssna på sin kropp? Jovars, jag tror det börjat sitta en smula.
Det var fan längesen jag mådde såhär pissdåligt, hela ansiktet hettar och jag är yr och jäkligt och darrig och svag och kan knappt stå upp. Så jag tog mitt förnuft till fånga och ringde Jonna för att fråga om jag får komma lite senare imorgon. Och det fick jag, och jag blev så lättad. Det är ju dessutom kvällspass hela denna veckan, så det gäller att vara på hugget. Imorgon skall Martina lära ut resten på EFX på kvällen, och det måste jag sannerligen se. Får sitta och titta och filma. Det blir bra.

Nej, nu skall jag bädda ner mig igen, huga vad äckligt jag mår...

Fridens liljor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar