fredag 18 februari 2011

Så typiskt mig... fast ändå inte.

Inatt klockan ett var vi färdiga med ljussättningen för hela Vårshowen. SATAN i gatan vad trött jag var, i både kropp och själ, fy alltså. Ville bara lägga mig ner och aldrig resa mig.
Dock gjordes framsteg, helt klart! Somebodys eyes till exempel, som jag haft sån ångest för, fixade sig jättebra! Det var superskönt att få koll på Footloose, det är det som är så bra med ljussättning, man får liksom ett sammanhang och en ordning.
Sen gick dansen i applådtacket bättre och bättre, trots att jag var så trött och kände att jag ville skita i att vara med alls i det. Det fixar sig!

How ever, jag behöver ju ta saker i min egen takt, så när vi väl var klara väntade jag tills de flesta brötat klart i sina skåp och gått hem, innan jag började packa ihop mig. Dock fastnade jag framför datorn och började väl runt två packa, MEN då kom jag på: Mobilfan ligger inne i den låsta och larmade salongen! Jävlar!
Det är ju den som väcker mig på morgonen, så jag stod helt handfallen i en sekund innan jag sakligt insåg att jag skulle bli så illa tvungen att sova på skolan. INTE mig emot, jag älskar att sova här, men vi får inte det efter en incident som inte ens min klass var ansvarig för. Hur som helst, jag cyklade hem och hämtade mat och kläder, cyklade tillbaka och somnade som en stock. Tänkte att jag skulle vakna när folk började droppa in, men halv tio (en kvart innan vi börja) öppnade Pontus dörren till Mysen och jag hade missat att bandet satt i salongen och TRUMMADE osv. Jag kan säga att jag inte sovit så gott och så djupt och skönt på väääldigt länge. Tack för det.

Hur som helst, idag sätter vi ljud för akt 1, och vi blev klara med Duvemåla för ett tag sen (har hunnit till Ica en sväng också). Det gick JÄTTEBRA och var JÄTTEKUL!!! Jag blev så himla pepp och stolt över mig själv, jag körde järnet och bara njöt! Underbart!

Nu skall jag pausa lite, har sovit 13 timmar på tre dygn... inte så käckt, och nu börjar det märkas att jag är trött, men det fixar vi!

Fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar